
K-Citymarket Jumbo
+2 miljoonaa näyttökertaa orgaanisesti
18 000 seuraajaa
Aloitimme K-Citymarket Jumbolle TikTok-sisällön tuottamisen heidän ollessa 4 000 seuraajassa, kahden vuoden TikTok-läsnäolon jälkeen. Kahdeksan kuukauden yhteistyön aikana seuraajamäärä on kasvanut yli 18 000:een ja sisällöllämme on kertynyt noin 2 miljoonaa näyttökertaa TikTokissa ja osittain myös Instagramissa – ilman maksettua mainontaa. Tämä kasvu on vahvistanut Jumbon Cittarin asemaa suosituimpana ja mieluisimpana kauppavaihtoehtona asiakkaille.

Intersport Suomenoja
+1.5 miljoonaa näyttökertaa orgaanisesti
8500 seuraajaa
Intersport Suomenojalle keräsimme TikTok-tilin hallinnoinnissa jo ensimmäisen puolen vuoden aikana 8500 seuraajaa ja noin 1,5 miljoonaa näyttökertaa – ilman maksettua mainontaa. Tämä on boostannut brändin näkyvyyttä merkittävästi ja tehnyt Intersport Suomenojasta monille tutun ja luotettavan paikan urheiluvälinehankintoihin.

Be Frsh
+Miljoona näyttökertaa
12 000 seuraajaa
Be Frsh on tuoksunäyteyritys, joka kaipasi lisäboostia somen kautta myyntiin ja näkyvyyteen. Ensimmäisen neljän kuukauden TikTok- ja Instagram-yhteistyön jälkeen näyttökertoja on kertynyt jo yli miljoona, joista muutama video oli maksettua mainontaa. Seuraajia on kertynyt myös useita tuhansia lisää. Yhteistyön aikana Be Frshin myynti ja näkyvyys ovat kasvaneet, ja yrityksestä on tullut entistä luotettavampi ja suositumpi valinta tuoksunäytteiden hankinnassa.

Felt Fotografi
Felt Fotografi on henkilö- ja yrityskuvauksiin erikoistunut yritys, joka kaipasi lisää näkyvyyttä somessa. Boostasimme Felt Fotografin ja Larin tunnettuutta TikTokissa juuri hänen kohderyhmälleen, eli yli 30-vuotiaille, luomalla sketsejä, valokuvausvinkkejä ja tarinoita kuvauksista erilaisten julkisuuden henkilöiden kanssa. Tämä on tuonut Larin työlle näkyvyyttä, ja TikTokin kautta hän on saanut suoria yhteydenottoja ja uusia kuvauskeikkoja. Tällä hetkellä TikTok-tilillä on noin 4 000 seuraajaa, ja seuraavaksi laajennamme panostusta myös Instagramiin ja Facebookiin Felt Fotografin näkyvyyden kasvattamiseksi.

KOUKUS
Yksi Suomen suurimmista YouTube-kanavista, Koukus, tarvitsi suosittuun TO DO LIST -sarjaansa lisää näkyvyyttä TikTokissa ja Instagramissa. Me valitsimme sarjan parhaat hetket, editoimme klipit entistä viihdyttävämmiksi ja optimoimme ne somekäyttöön. Lopputulos? Videot keräsivät yhteensä yli 400 000 näyttökertaa, ja asiakas oli erittäin tyytyväinen saavutettuihin tuloksiin.

Juova Hanahuone
Juova Hanahuone on Suomen parhaaksi palkittu olutravintola, joka tarjoaa huiman valikoiman erikoisoluita. He olivat ensimmäinen asiakkaamme, ja onnistuimme saavuttamaan erinomaisia tuloksia heti alusta alkaen. Kahden kuukauden aikana tilille kertyi lähes 300 000 näyttökertaa, ja onnistuimme tavoittamaan juuri heidän toivomansa kohderyhmän – yli 30-vuotiaat – erinomaisesti.

Vapiano
Vapiano tarvitsi videon Mikonkadulla sijaitsevasta terassistaan, joka esittelisi sen erinomaisen sijainnin ja herkullisen valikoiman. Toteutimme projektin nopeasti ja toimitimme valmiin videon aikarajoissa. Asiakas oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen.