K-Citymarket Jumbo

+4 miljoonaa näyttökertaa orgaanisesti

+28 000 seuraajaa

Aloitimme K-Citymarket Jumbolle TikTok-sisällön tuottamisen vuonna 2024 heidän ollessa 4 000 seuraajassa, kahden vuoden TikTok-läsnäolon jälkeen. Nyt pitkän yhteistyön aikana seuraajamäärä on kasvanut yli 28 000:een ja sisällöllämme on kertynyt noin 4 miljoonaa näyttökertaa TikTokissa ja osittain myös Instagramissa – ilman maksettua mainontaa. Meidän päätavoite on ollut mainostaa heidän upeaa karkkitaivasta ja näin autoimme heitä olemaan vuonna 2024 koko suomen paras CandyKing myyjä.

Intersport Suomenoja

+3 miljoonaa näyttökertaa orgaanisesti

+12 000 seuraajaa Tiktokissa

+ 3000 seuraajaa Instagramissa

Intersport Suomenojalle keräsimme TikTok-tilin hallinnoinnissa jo ensimmäisen puolen vuoden aikana 8500 seuraajaa ja noin 1,5 miljoonaa näyttökertaa – ilman maksettua mainontaa. Tämän jälkeen aloitimme kasvattamaan myös heidän Instagram-tiliä. Molemmat Tilit ovat nyt kasvaneet pitkän yhteistyön aikana todella hyvin.


Be Frsh

+1.5 miljoonaa näyttökertaa

12 000 seuraajaa

Be Frsh on tuoksunäyteyritys, joka kaipasi lisäboostia somen kautta myyntiin ja näkyvyyteen. Nyt hieman yli vuoden TikTok- ja Instagram-yhteistyön jälkeen näyttökertoja on kertynyt jo reilusti yli 1.5 miljoonaa, joista muutama video oli maksettua mainontaa. Seuraajia on kertynyt myös useita tuhansia lisää. Yhteistyön aikana Be Frshin myynti ja näkyvyys ovat kasvaneet, ja yrityksestä on tullut entistä luotettavampi ja suositumpi valinta tuoksunäytteiden hankinnassa.

Felt Fotografi

Felt Fotografi on henkilö- ja yrityskuvauksiin erikoistunut yritys, joka kaipasi lisää näkyvyyttä somessa. Boostasimme Felt Fotografin ja Larin tunnettuutta TikTokissa ja Instagramissa juuri hänen kohderyhmälleen, eli yli 30-vuotiaille, luomalla sketsejä, valokuvausvinkkejä ja tarinoita kuvauksista erilaisten julkisuuden henkilöiden kanssa. Tämä on tuonut Larin työlle näkyvyyttä, ja somen kautta hän on saanut suoria yhteydenottoja ja kuvauskeikkoja. 

KOUKUS

Yksi Suomen suurimmista YouTube-kanavista, Koukus, tarvitsi suosittuun TO DO LIST -sarjaansa lisää näkyvyyttä TikTokissa ja Instagramissa. Me valitsimme sarjan parhaat hetket, editoimme klipit entistä viihdyttävämmiksi ja optimoimme ne somekäyttöön. Lopputulos? Videot keräsivät yhteensä yli 400 000 näyttökertaa, ja asiakas oli erittäin tyytyväinen saavutettuihin tuloksiin.

Juova Hanahuone

Juova Hanahuone on Suomen parhaaksi palkittu olutravintola, joka tarjoaa huiman valikoiman erikoisoluita. He olivat ensimmäinen asiakkaamme, ja onnistuimme saavuttamaan erinomaisia tuloksia heti alusta alkaen. Kahden kuukauden aikana tilille kertyi lähes 300 000 näyttökertaa, ja onnistuimme tavoittamaan juuri heidän toivomansa kohderyhmän – yli 30-vuotiaat – erinomaisesti.

Vapiano

Vapiano tarvitsi videon Mikonkadulla sijaitsevasta terassistaan, joka esittelisi sen erinomaisen sijainnin ja herkullisen valikoiman. Toteutimme projektin nopeasti ja toimitimme valmiin videon aikarajoissa. Asiakas oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen.